Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av bohusstickan - 26 oktober 2007 09:52


Ska resa till Småland idag. Och vad har jag packat? Jo, 3 stickningar, en bok och vandringskängor. Jag i ett nötskal. Jag stickar hela vägen ner i bilen, 4 timmar (tur att maken gillar att köra). Stickar nästan hela tiden när vi sitter framför brasan, stickar hela vägen hem ( är det mörkt får jag ha en liten lampa tänd i bilen, ok-ad av maken. Han gillar förresten inte att kallas maken, men vad ska jag kalla honom då???) Underbart! Bara lugn och ro, trevligt sällskap, skogspromenader och några glasbruk. Och katter, som jag älskar men inte kan ha hemma eftersom dottern är allergisk.


* * *   

                                     

Låg och läste vårnumret av Interwaeve Knits igårkväll. Jag tycker väldigt mycket om den tidningen och hittar alltid något nytt. De här topparna blev jag sugen på igår.


Får nog bli nästa projekt, tror jag.

När jag stickat klart alla vantar, sockor

och sjalar i Småland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards